Wednesday, March 6, 2013

My precious little HeRo...

Assalamualaikum...salam rabu sume...hari ni dah hampir 3 minggu saya menjalani kehidupan baru sebagai seorang ibu..untuk pengetahuan uollss,saya deliver my baby pada 16.2.2013,sehari selepas birthday husband tersayang...so this baby automatically jadi hadiah hari lahir yang paling istimewa for him...my husband dah bagi and daftarkan nama untuk hero kachak dia ni...sayyid zhafran bin sahrizal...tulah nama yang dah selamat menjadi hak mutlak yang empunya diri...sungguh tak sangka saya dah bergelar seorang ibu...so lepas ni kalau saya update entry baru,akan terpampanglah muka kachak zhafran sebagai penyeri...hehehe...sekarang ni,saya in process untuk mempublish hasil kraf terbaru...jadi harap-harap uollss boleh tunggu lah kan...see you in the next entry...daaaaa....wasalam..

No comments:

Post a Comment